Asteiakia
Απόλαυσε ένα ανέκδοτο
Φοβάμαι την μοναξιά!
Φοβάμαι μήπως μια μέρα με αφήσουν όλοι και μείνουν μόνοι τους!!!
Νέο Αστείο
Αναφορά
Τυχαίο ανέκδοτο
Γιατί δακρύζει το άγαλμα της Ελευθερίας;
Από τον πολύ καπνό.
Νέο Αστείο