Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Φοβάμαι την μοναξιά!

Φοβάμαι μήπως μια μέρα με αφήσουν όλοι και μείνουν μόνοι τους!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Γιατί δακρύζει το άγαλμα της Ελευθερίας;

Από τον πολύ καπνό.