Δύο συμμαθητές συζητάνε μεταξύ τους.
-Τι καλά που θα ήταν αν είχαμε γεννηθεί έναν αιώνα πριν. Λέει ο ένας στον άλλο.
-Και γιατί θα ήταν καλά; Ρωτάει ο άλλος.
-Γιατί θα ήταν και η Ιστορία πιο μικρή!
-Ο σύζυγος γυρνάει στο σπίτι και βλέπει την γυναίκα του στο κρεβάτι με άλλο άνδρα.
- Μαρία, τι κάνεις εκεί;
- Βλέπεις; Στο είπα ότι είναι χαζούλης