- Τοτό, που είναι η εργασία σου; ρωτάει η δασκάλα.
- Κυρία, την έφαγε ο σκύλος μου.
- Τοτέ, είμαι 19 χρόνια τώρα δασκάλα και περιμένεις να σε πιστέψω;
- Μα είναι αλήθεια κυρία, το ορκίζομαι. Έπρεπε να τον αναγκάσω αλλά την έφαγε!
Ο Λαμπρίκας πάει σ ένα μέντιουμ να μάθει το μέλλον του. Με τα πολλά το μέντιουμ του λέει:
- Βλέπω η γυναίκα σου να πεθαίνει με βίαιο θάνατο.
Κι ο Λαμπρίκας απαντά:
- Καλά, αυτό το ήξερα. Πες μου όμως, θα με αθωώσουν στο δικαστήριο;