Τοτός:
- Εμένα ο μπαμπάς μου όταν εργάζεται τους αφήνει όλους με το στόμα ανοιχτό.
Μπομπός:
- Και πως τα καταφέρνει; Τι δουλειά κάνει;
Τοτός:
- Είναι οδοντίατρος.
Ήταν ένας Λαρισαίος ποδοσφαιριστής που ήταν φαντάρος . Παίζει η ομάδα του στη Λάρισα και δεν προλαβαίνει να πάει στο πρώτο ημίχρονο γιατί δεν πήρε εγκαίρως άδεια από τον διοικητή του . Τελικά πρόλαβε το 2ο ημίχρονο .
Πλησιάζει τον προπονητή του και του λέει ....
- Πόσου είν του σκορ ;
Ο προπονητής ..
- Τρία - μηδέν ( 3-0 )
Ο Λαρισαίος ....
- Ποιοι έβαλαν τα γκολ ;
Ο προπονητής ....
- Του πρώτου το βαλε ου Μανολάκης του φούρναρη. Το δεύτερου το βαλε ο Κωστάκης του περιπτερά και το τρίτο Μονιτς .
Ο Λαρισαίος ...
- Πότι πήραμι Γιουκουσλάβο και δεν το ξέρου ... ;