Το αντρόγυνο μετά από ένα ομηρικό καυγά, αποφασίζει να μην ξαναμιλήσουν μεταξύ τους...
Η συνεννόηση θα γίνεται πλέον με σημειώματα. Ένα βράδυ ο σύζυγος αφήνει στο κομοδίνο της γυναίκας του ένα σημείωμα που έλεγε: "Ξύπνα με στις επτά".
Το επόμενο πρωί ο σύζυγος ανοίγει τα μάτια του και έντρομος βλέπει πως ειναι 9:30 και την γυναίκα του να κοιμάται του καλού καιρού δίπλα του. Σηκώνεται βιαστικά, βλαστημώντας και παρατηρεί στο δικό του κομοδίνο ένα σημείωμα που έλεγε: "Ξύπνα, η ώρα είναι επτά."
Μπορείτε να μου αναφέρετε από ένα φρούτο, ρωτά η δασκάλα τα παιδιά στην τάξη.
- "Πορτοκάλι", απαντά η μικρή Αννούλα.
- "Μήλο", απαντά ο μικρός Γιωργάκης.
- "Λάμπα", απαντά δυνατά ο Τοτός και κινεί την περιέργεια της δασκάλας.
- "Τι λάμπα Τοτέ; τρώγεται η λάμπα", ρωτά η δασκάλα.
Και ο Τοτός απαντά: "Πως δεν τρώγεται κυρία! Αφού έχω ακούσει το μπαμπά να λέει στην μαμά, σβήσε την λάμπα και έλα να την ΦΑΣ".