Ένα μικρό κοριτσάκι λέει στη μητέρα της:
- Μαμά, αυτή η καμήλα δεν μοιάζει με τη θεία μου;
Ααααα!!! Αυτό που λες δεν είναι καθόλου ευγενικό λέει η μητέρα της.
-Και απαντάει η μικρή: Γιατί μήπως καταλαβαίνει η καμήλα τι λέω;
Ο ασθενής στον γιατρό:
- Γιατρέ, νομίζω ότι είμαι μπισκότο.
- Μικρό, λεπτό και αλμυρό; ρωτά με ενδιαφέρον ο γιατρός.
- Ναι, επιβεβαιώνει ο ασθενής.
- Τότε, δεν είστε μπισκότο. Είστε κρακεράκι...