Είναι μια κότα στην άκρη του γκρεμού! Γιατί δεν πέφτει;;;-Γιατί είναι "κότα" !!!
-Γιατί οι χοντρές συνήθως παντρεύονται μικρές;Γιατί άμα μένουν στο ράφι το σπάνε!