Ο καθηγητής της Φιλοσοφίας σε μια διάλεξη του υποστηρίζει :
- Eκείνος που υποχωρεί , όταν έχει άδικο , είναι σοφός . Εκείνος όμως που υποχωρεί παρόλο που έχει δίκιο , είναι :
- Παντρεμένος ! φωνάζει κάποιος από την αίθουσα .
- Kυρία, κυρία, να ρωτήσω κάτι;
- Φυσικά, Χρυσάνθη παιδί μου.
- Όταν κάποιος δεν έχει κάνει κάτι, είναι σωστό να τιμωρείται;
- Όχι βέβαια.
- Ωραία κυρία
- Γιατί ρωτάς όμως μικρή μου;
- Γιατί δεν έχω κάνει την άσκηση που μας βάλατε για το σπίτι.