Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Δεν πείναγε...

Ένας εργαζόμενος ζητάει άδεια από το αφεντικό του να φύγει πιο νωρίς από τη δουλειά γιατί πεινούσε πολύ κι έπρεπε να πάει σπίτι του να φάει.
Όταν του το λέει, εκείνος τον ρωτάει:
- Πεινάς πολύ;
- Πεινάω, του απαντάει ο εργαζόμενος.
- Τότε πιες ένα ποτήρι νερό, του λέει το αφεντικό του.
Στη συνέχεια τον ξαναρωτάει αν πεινάει και του βάζει να πιει άλλο ένα ποτήρι νερό... Αυτό γίνεται πολλές φορές, ώσπου κάποια στιγμή ο άνθρωπος φούσκωσε. Tο αφεντικό, τον ρωτάει, αν μετά από τόσο νερό πεινάει ακόμα.
Όχι, απαντάει ο δυστυχής.
Oπότε το αφεντικό, τον κοιτάει επιτιμητικά και του λέει:
- Είδες; Δεν πεινούσες, δίψαγες...




Τυχαίο ανέκδοτο

Ο Μιχάλης και ο Γιώργος ήτανε αγρότες

Ο Μιχάλης και ο Γιώργος ήτανε αγρότες ,συναντήθηκαν μια μέρα στο παζάρι.
"Πες μου " είπε ο Μιχάλης " τι έδωσες στη φοράδα σου όταν είχε κολικό"
"Τυπερντινε" είπε ο Μιχάλης
Δυο μήνες αργότερα συναντήθηκαν ξανά στο παζάρι.
"Τι είπες ότι έδωσες στη φοράδα όταν είχε κολικό ?" είπε ο Γιώργος .
"Τυρπεντινε" είπε ο Μιχάλης .
"Τυπερντινε της έδωσα και εγώ ,αλλά ψόφησε" είπε ο Γιώργος
"Αυτό είναι παράξενο και η δική μου ψόφησε" είπε ο Μιχάλης .