Η Σοφία στο τραπέζι:- Το αυγό μου είναι πάλι κρύο, χιόνι. Αχ, αυτή η Μαργαρώ, τι μας κάνει! Πάντα σε κρύο νερό τα βράζει τ' αυγά.
Πως λέγεται στα βραζιλιάνικα ο νυσταγμένος;ΣΑΝΤΗΝΥΣΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ!!!