Ο διευθυντής ενός τρελοκομείου λέει στους τρελούς που βρίσκονταν στο προαύλιο:
- "Τρελοί... αύριο θα σας φτιάξω πισίνα".
Την επόμενη μέρα έφεραν την πισίνα και όλοι οι τρελοί όλη μέρα έκαναν μπάνιο, βουτιές και τα λοιπά.
Την άλλη μέρα ξαναβγαίνει ο διευθυντής και τους λέει:
- "Τρελοί αύριο θα σας βάλω και νερό".
Ο ασθενής στον ψυχίατρο:
- Γιατρέ μου, ακούω φωνές, αλλά δεν βλέπω κανέναν.
- Μάλιστα, πότε συμβαίνει αυτό συνήθως;
- Όταν μιλάω στο τηλέφωνο.