Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Αν ήσουν....

Αν ήσουν αστέρι θα ήσουν το πιο φωτεινό, αν ήσουν
λουλούδι θα ήσουν το πιο όμορφο,αν ήσουν μωρό θα ήσουν το πιο
γλυκό.Αν ήσουν εντάξει, θα έστελνες
κάνα μήνυμα!!!"




Τυχαίο ανέκδοτο

Η θεία μου και η καμήλα

Η Μπουμπού στη μαμά της:
- Μαμά κοίτα!Αυτή η καμήλα δε μοιάζει με τη θεία μου;
- Παιδί μου, αυτό που λες δεν είναι ευγενικό!
- Γιατί; Καταλαβαίνει η καμήλα τι λέω;;;;!!!!!!!!