Αν ήσουν αστέρι θα ήσουν το πιο φωτεινό, αν ήσουν
λουλούδι θα ήσουν το πιο όμορφο,αν ήσουν μωρό θα ήσουν το πιο
γλυκό.Αν ήσουν εντάξει, θα έστελνες
κάνα μήνυμα!!!"
Η Μπουμπού στη μαμά της:
- Μαμά κοίτα!Αυτή η καμήλα δε μοιάζει με τη θεία μου;
- Παιδί μου, αυτό που λες δεν είναι ευγενικό!
- Γιατί; Καταλαβαίνει η καμήλα τι λέω;;;;!!!!!!!!