Ο ασθενής ράθυμα και λυπημένα: Γιατρέ μου, δεν θυμάμαι ποτέ, τίποτα. Μάλλον πάσχω από αμνησία...
Γιατρός : Συγγνώμη, από τι πάσχετε?
Ασθενής : Από τι πάσχω?
Ήταν ένας χαζός, μα πολύ χαζός και είδε μια ωραία κυρία στον δρόμο και την ρωτάει:
- Πως σε λένε;
- Μαργαρίτα.
- Και γιατί σε λένε Μαργαρίτα;
- Γιατί όταν μικρή έπεσε μία μαργαρίτα στο κεφάλι μου. Εσένα πώς σε λένε;
- Πεύκο!