Ένα πρωί μπαίνει ένα άλογο μέσα σε έναν φούρνο. Τα παίξε ο φούρναρης !Του λέει λοιπόν το άλογο:
"Δύο φρατζόλες ψωμί και γρήγορα παρακαλώ!"
"Μα καλά, λέει ο φούρναρης, εσύ είσαι άλογο!"
Απαντάει το άλογο:
"Τι έγινε ρε φίλε; Δε σου γεμίζω το μάτι; Άντε γιατί έχουμε και δουλειές!"
Παίρνει τις φρατζόλες και φεύγει. Ο φούρναρης σταυροκοπιόταν. Μετά από λίγο ξαναέρχεται και του λέει:
"Ρε φίλε, μήπως έχεις και μία σακούλα γιατί είμαι με το μηχανάκι;"
Μια κοπέλα αναρωτιέται συζητώντας με τη φίλη της...
- Άραγε να με αγαπάει στ΄αλήθεια ο Γιώργος;
Εκείνη σκέφτεται για λίγο και μετά της απαντάει:
- Ο Γιώργος τις αγαπάει όλες. Γιατί λοιπόν να κάνει εξαίρεση σ΄εσένα καλή μου;