Βάζει η δασκάλα στα παιδιά να γράψουν έκθεση για το πως περάσαν τα Χριστούγεννα.
Παίρνει ο Τοτός το τετράδιό του και αρχίζει να γράφει:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε..."
Δεύτερη σελίδα:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε..."
Τρίτη σελίδα:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε..."
Τέταρτη σελίδα:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε και στο τέλος το έστρωσε!"
Πάει ένας Ιταλός στην Καλαμάτα . Βλέπει μια συκιά και ανεβαίνει πάνω και έτρωγε σύκα ! Τον βλέπει ο χωρικός και του λέει :
- Κατέβα κάτω !
Δεν τον ακούει και πιάνει μία πέτρα του την πετάει και πέφτει κάτω μισοαναίσθητος φωνάζοντας :
- Αqua ! Aqua !
Και του λέει ο χωρικός :
- Aκουγες ρε ηλίθιε αλλά κάτω δεν κατέβαινες !