Παίρνει ο Τοτός τηλέφωνο την αστυνομία και λέει:- Ελάτε γρήγορα!!! Εδώ και μία ώρα πλακώνεται ο πατέρας μου με τον γείτονα;- Και γιατί δεν μας πήρες τηλέφωνο πιο νωρίς; λέει ο αστυνομικός.- Γιατί πριν μια ώρα ο πατέρας μου νίκαγε!
- Τι είναι αυτό που έχει καβούκι και λέει "γεια";- Hello-na!!!