Ήταν μια φορά ένα λεοφορείο γεμάτο τρελούς.Ρωτάει ένας τρελός έναν άλλο:- Τι ώρα είναι;Ο άλλος βγάζει το θερμόμετρό του και λέει:- Δευτέρα.- Α, ευχαριστώ. Σε αυτή τη στάση κατεβαίνω.
Κάθε 15 ημέρες, φεύγει και από ένας!