Πάνε τρείς τύποι σε ένα μπαρ ήδη μεθυσμένοι. Οι δύο περπατάνε, αλλά με τα χίλια ζόρια φτάνουν στον πάγκο.
Ο τρίτος περπατάει για μια στιγμή, αλλά γλιστράει και σκάει στο πάτωμα.
Οι δυο άλλοι τον αφήνουν στο πάτωμα. Φτάνουν οι δύο στον πάγκο και λένε στον μπάρμαν:
- Ρε φιλαράκι, βάλε μας δύο ποτήρια ουίσκι.
- Και αυτός εδώ; ρωτά ο μπάρμαν δείχνοντας τον τύπο στο πάτωμα.
- Αυτού μην του βάλεις, οδηγεί.
Μπροστά από ένα μαγαζί καθόταν ένας τυφλός και ζητούσε ελεημοσύνη από τους περαστικούς. Εκείνη τη στιγμή περνούσε μια γιαγιά και ρωτάει το τυφλό:
Γιαγιά: "Δε σε πιστεύω ότι είσαι τυφλός γι` αυτό δε σου δίνω τίποτα"
Τυφλός: "Θα σας αποδείξω ότι είμαι τυφλός. Βλέπετε εκείνη τη γυναίκα με τη κόκκινη μπλούζα;
Γιαγιά: "Όχι! "
Και ο τυφλός δίνει στη γιαγιά ένα πεντακοσάρικο!