Ένας τύπος άρχισε να τρέχει αναστατωμένος προς την έξοδο του νοσοκομείου λίγο πριν χειρουργηθεί.
Κατά σύμπτωση τον σταματάει ο αδερφός του στην πόρτα και τον ρωτάει τι συμβαίνει.
- Ε, να η νοσοκόμα είπε : "Είναι μια πολύ απλή εγχείριση, μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά".
- Και ειναι λόγος αυτός να τρεχεις να φύγεις; Για να σε καθησυχάσει το είπε.
- Ναι, μόνο που δεν το είπε σε μένα. Στο ΓΙΑΤΡΟ το είπε!!!!!
- Γιατί οι ελέφαντες βάφουν τα νύχια τους ροζ;
- Για να κρύβονται πίσω απ'τις τριανταφυλλιές!
- Έχεις δει ποτέ ελέφαντα πίσω από τριανταφυλλιά;
- Όχι.
- Είδες τι καλά που κρύβονται;!
- Ναι.
- Μάλλον πρέπει ν'αλλάξουν χρώμα στα νύχια!!!