- Γιατί ο Φρόντο μαζεύει δαχτυλίδια;
- Επειδή είναι το χόμπι τ'.
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια και τελειώνει σε -ωζη?
Η γάτα ρε καραγκιόζη!!
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια και τελειώνει σε -ενος?
Η γάτα ρε καραγκιόζη στο είπα και προηγούμενος!