Είναι να πάει ένα ψευδό παιδάκι σχολείο για πρώτη φορά.
Το πηγαίνει ο πατέρας του μέχρι την στάση του σχολικού, και μετά φεύγει.
Σταματά το λεωφορείο το παιδάκι και ρωτά:
- Είναι το θχολικό λεωφορείο;
Κατεβαίνει ο οδηγός, του ρίχνει μία σφαλιάρα και φεύγει.
Γυρνάει το παιδάκι πίσω στο σπίτι και λέει τι συνέβει.
- Θα έρθω μαζί σου αύριο, και αν συμβεί το ίδιο θα του ζητήσω τον λόγο, λέει ο μπαμπάς.
Την άλλη μέρα, με τον μπαμπά παράμερα να παρακολουθεί, ξαναρωτά το παιδάκι:
- Είναι το θχολικό λεωφορείο;
Κατεβαίνει ο οδηγός, και του ρίχνει μία σφαλιάρα.
Τον αρπάζει ο πατέρας:
- Γιατί μωρέ χτυπάς το παιδί μου;
- Ε, θα έχω το κάθε μπάθταρδο να με κοροϊδεύει;
Αγαπητέ Αι-Βασίλη, το μόνο που θέλω φέτος, είναι μόνο ένα αρκουδάκι. Τίποτα άλλο δε θέλω.
Υ.Γ. Σε παρακαλώ, το αρκουδάκι μπορεί να έχει και μια φορητή τηλεόραση, για να περνάει την ώρα του, όταν εγώ θα είμαι στο σχολείο;