Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Το ταξί

Κάποιος σταματάει ένα ταξί από την Αθήνα.
"Ταξί-ταξί" σταματάει ένας ταξιτζής και τον ρωτάει:
"Που πάτε;" αυτός του λέει "Βερολίνο"
Μπαίνει μέσα μετά από 3 μέρες φτάνουν στο Βερολίνο.
"Τι σας οφείλω" λέει ο επιβάτης "Μόνο 4 εκατομμύρια".
Τον πληρώνει φεύγει και λέει ο ταξιτζής
"Τι καλά να με σταματήσει τώρα ένας και να μου ζητήσει να πάμε Αθήνα, θα κονομήσουμε γερά".
Μετά από λίγο τον σταματάει ένας άλλος και του λέει "Αθήνα πάω".
Χαρά γεμάτος ο ταξιτζής του λέει "Περάστε, σε ποιο μέρος στην Αθήνα;" -"Κηφισιά", του απαντάει ο επιβάτης.
Μετά από 100 μέτρα τον σταματάει και ένας άλλος και του λέει "Αθήνα πάω" -"Αθήνα και εσείς που;" -"Γλυφάδα"
-"Α! όχι όχι εμείς πάμε Κηφισιά".




Τυχαίο ανέκδοτο

Είχε καθυστερήσει λίγο

Ένα ζευγάρι πηγαίνει στην όπερα. Δίνει ο κύριος τα εισιτήρια στον ταξιθέτη για να τους βρεί τη θέσει τους. Ύστερα από λίγη ώρα τους λέει:
- Μα, αυτά τα εισιτήρια είναι για τη χθεσινή παράσταση!
Τότε ο κύριος γυρνάει στη γυναίκα του:
- Είδες, γυναίκα; Εγώ σου το έλεγα ότι πρέπει να ετοιμαστείς πιο γρήγορα!