Πάει ένας στον γιατρό.
- Γιατρέ, όταν ακουμπάω το κεφάλι μου με πονάει. Όταν ακουμπάω το χέρι μου με πονάει. Όταν ακουμπάω το πόδι μου με πονάει. Τί έχω;
- Σπασμένο δάχτυλο...
Είναι μία κατσαρίδα πεσμένη στο πάτωμα με τα πόδια ψηλά, και τα κουνάει.
Έρχεται μία άλλη και της λέει:
- Αερόμπικ;
- Όχι, αεροζόλ!!!