-Ποια η διαφορά ανάμεσα σε 1 ρούβλι και σε 1 δολλάριο; -1 δολλάριο!
-Ξέρεις η μαμά μου είναι Μαθηματικός και είναι πολύ καλή στην "επαγωγή" της συμπεριφοράς: "Στο είπα μια φορά, στο είπα ν φορές στο είπα ν+1; εε! αμάν πια!!!"