Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Το πράσινο άλογο

Μια μέρα, ένας καουμπόη, μπαίνει νευριασμένος σ` ένα σαλούν και φωνάζει:
- "Ποιος έβαψε το άλογό μου πράσινο;"
Δεν παίρνει απάντηση, και ξαναρωτάει:
- "Ποιος έβαψε το άλογό μου πράσινο;"
Σηκώνεται λοιπόν ένας πολύ ψηλός άντρας και με αγριεμένο ύφος του λέει:
- "Εγώ το έβαψα. Γιατί μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα;"
Και ο άλλος φοβισμένος απαντάει:
- "Όχι μωρέ, αλλά να, θέλει και δεύτερο χέρι!"




Τυχαίο ανέκδοτο

Κλεονίκη

Είναι αργά την νύχτα.
Ένα ζευγάρι κοιμάται στο υπνοδωμάτιό του, όταν ξαφνικά ακούν φασαρία από το σαλόνι, και ξυπνούν τρομαγμένοι.
Προσπαθούν να κάνουν ησυχία για να μην ακουστούν, αλλά ο κλέφτης με το πιστόλι στο χέρι έρχεται στο υπνοδωμάτιο για να βρει τίποτε πολύτιμο.
Ρωτάει την γυναίκα:
- Πώς σε λένε εσένα;
- Κλεονίκη.
- Αντε! Έχεις το όνομα της μάνας μου, δεν σε σκοτώνω. Εσένα πώς σε λένε; ρωτάει τον άνδρα.
- Παναγιώτη, αλλά να, με φωνάζουν Κλεονίκη...