Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Το πράσινο άλογο

Μια μέρα, ένας καουμπόη, μπαίνει νευριασμένος σ` ένα σαλούν και φωνάζει:
- "Ποιος έβαψε το άλογό μου πράσινο;"
Δεν παίρνει απάντηση, και ξαναρωτάει:
- "Ποιος έβαψε το άλογό μου πράσινο;"
Σηκώνεται λοιπόν ένας πολύ ψηλός άντρας και με αγριεμένο ύφος του λέει:
- "Εγώ το έβαψα. Γιατί μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα;"
Και ο άλλος φοβισμένος απαντάει:
- "Όχι μωρέ, αλλά να, θέλει και δεύτερο χέρι!"




Τυχαίο ανέκδοτο

Λάθος πανώ

Ήταν ενας παπάς με ένα καλόγερο και στεκόντουσαν στην ακρη του δρόμου κρατώντας ένα πανώ που έλεγε:
"Αλλάξτε πορεία! Έρχεται το τέλος σας μετά την στροφή."
Περνάει οένας, βλέπει το πανώ και τους φωνάζει:
- Να πάτε στα σπίτια σας, τρελοπαπάδες!
Μετά ακούγεται ένα φρενάρισμα και ένα αυτονίνητο να πέφτει στο ποτάμι.
Γυρνά ο παπάς και λέει στον καλόγερο:
- Ρε συ, μήπως έπρεπε να γράψουμε: "Προσοχή, πεσμένη γέφυρα!";