Ήταν ένας και τον πόναγε το δόντι και πήγε στο γιατρό και του λέει:
- Γιατρέ μου με πονάει το δόντι.
- Πόσο σε πονάει το δόντι σου; του λέει ο γιατρός.
- Μόνο με πονάει; Μου έχει αλλάξει τα φώτα.
- Τα φώτα; του λέει ο γιατρός. Ε τότε εσύ δεν θες οδοντίατρο αλλά ηλεκτρολόγο!
Τοτό, μήπως ξέρεις που είναι τα μάτια της γιαγιάς ;
Μα στο πρόσωπο της !
Η γλώσσα της ;
Στο στόμα της
Τα δόντια της ;
Στο κομοδίνο Κυρία !