Περπατά κάποιος στην Αθηνά αμέριμνος. Ξαφνικά βλέπει στο απέναντι πεζοδρόμιο έναν που κοιμάται καθισμένος σε μια καρεκλά παρά την κίνηση και τη φασαρία. Περίεργος λοιπόν, περνά απέναντι και σκουντάει τον κοιμισμένο λέγοντας
- "Ψιιιιτ κύριος. Τι κάνεις εδώ;"
Κι ο άλλος ξυπνώντας λέει αλαφιασμένος:
- "Σε; Τι; Αμάν μου πήραν το περίπτερο!"
Δύο φίλοι συζητάνε:
- Τι σου είπε ο μπαμπάς σου όταν του είπες ότι τράκαρες το αυτοκίνητό του;
- Να παραλείψω τις βρισιές;
- Ναι.
- Τότε δεν είπε τίποτα.