Ήταν ένας φοιτητής που έκανε οτοστόπ για την Πάτρα.
Σταματάει μία μηχανή και τον παίρνει.
Τό μηχανάκι έτρεχε με 150χλ και ο φοιτητής σε κάθε στροφή έλεγε:
- Κιχ, κιχ.
Φτάνουν στην Πάτρα, κατεβαίνει ο φοιτητής και τον ρωτάει ο οδηγός:
- Ρε φίλε, γιατί έλεγες "κιχ, κιχ" συνέχεια;
- Α, ένας ξάδερφος μου ήταν σε τροχαίο με μηχανή, και δεν πρόλαβε να κάνει ούτε κιχ!
Mπαίνει ένας τύπος σε ένα ζαχαροπλαστείο. Φωνάζει το σερβιτόρο και παραγγέλνει μία παστούλα. Όταν όμως ετοιμάζεται να φύγει, συμβαίνει το εξής περιστατικό:
Σερβιτόρος: Κύριε, θα πληρώσετε;
Πελάτης: Όχι.
Σ: Γιατί;
Π: Γιατί ξέρω καράτε.
Τι να κάνει ο σερβιτόρος, φοβισμένος αφήνει τον πελάτη να φύγει χωρίς να πληρώσει.
Το ίδιο σκηνικό διαδραματίζεται κάθε μέρα για μια βδομάδα, ώσπου τελικά προσλαμβάνουν ένα σερβιτόρο άσσο στο καράτε. Πηγαίνει ο πελάτης, τρώει την παστούλα του και πάει να φύγει. Τότε αναλαμβάνει δράση ο νέος υπάλληλος του ζαχαροπλαστείου. Φωνάζει:
Σερβιτόρος: Κύριε, θα πληρώσετε;
Πελάτης: Όχι.
Σ: Γιατί;
Π: Γιατί ξέρω καράτε.
Σ: Μα κι εγώ ξέρω καράτε.
Π: Τότε φάε κι εσύ μία παστούλα...