Το λεωφορείο του ΚΤΕΛ γεμάτο επιβάτες ξεκινάει και αρχίζει να κατηφορίζει το δρόμο. Από πίσω τρέχει κάποιος προσπαθώντας να το προλάβει.
-Σιγά μην σταματήσει ο οδηγός να σε πάρει! Του φωνάζει.
-Το ξέρω! φωνάζει ο άλλος τρέχοντας.
-Τότε γιατί τρέχεις;
-Γιατί εγώ είμαι ο οδηγός.
-Μπαμπά στο σχολείο με φωνάζουνε μαφιόζο.
-Καλά θα έρθω αύριο να τα κανονίσω.
-Ωραία αλλά κάντο να φαίνεται σαν ατύχημα.