- Έλα, ξύπνα! Είναι ώρα να πας στο σχολείο. Θα αργήσεις.
- Δε θέλω να πάω.
- Μα πρέπει. Μην κάνεις σα μωρό.
- Δε θέλω σου λέω. Όλοι με κοροιδεύουν εκεί πέρα.
- Α, μα επιτέλους σήκω! Ένας δάσκαλος πρέπει να δίνει το καλό παράδειγμα!
Πηγαίνει ο πατέρας να πάρει τους βαθμούς του παιδιού του και ρωτάει τον δάσκαλο πώς τα πάει ο γιος του.
Και λέει ο δάσκαλος:
- Ο γιος σας δεν διαβάζει καθόλου, να φανταστείτε δεν ξέρει την πρωτεύουσα της Ελλάδας και πόσο κάνει 1+1...
Γυρίζει στενοχωρημένος ο πατέρας στο σπίτι και ρωτάει τον γιο:
- Παιδί μου, ποιά ειναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας;
- Η Λάρισα, πατέρα.
- Και πόσο κάνει 1+1;
- 3, πατέρα.
- Καλά ρε βλάκα, αφού τα ξέρεις γιατί δεν τα λες;