Ένας Γάλλος, τηλεφωνεί στην Αραβία: - "Αλό;" Κι από την άλλη άκρη της γραμμής έρχεται η απάντηση: - "Λάθος κάνετε. Αλής εδώ!"
Γιατί ο Καίσαρας φόραγε σανδάλια??????Γιατί ήταν Ιούλιος......