Είναι 3 πρωθυπουργοί:
Ο Ομπάμα, ο Κάστρο και ο Παπανδρέου. Μια μέρα τους επισκέφτηκε ο Θεός και τους είπε:
- Εγώ ο παντοδύναμος Θεός σας λέω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το ανθρώπινο είδος. Κάθισα 7 μέρες και σας έπλασα; Ε! Λάθος μου έπρεπε να καθίσω περισσότερες! Για αυτό θα έρθω σε ένα μήνα να σας καταστρέψω.
Πάει μετά ο Ομπάμα και λέει στο λαό του:
- Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο.
1.Υπάρχει Θεός!
2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.
Πάει μετά ο Κάστρο και λέει στο λαό του:
-Έχω δύο κακά νέα.
1.Δυστυχώς υπάρχει Θεός.
2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.
Πάει και ο Παπανδρέου γεμάτος χαρά και λέει στο λαό του:
-Έχω δύο καλά νέα να σας πω.
1.Υπάρχει Θεός!
2.Σε ένα μήνα θα έρθει να συνεχίσει το έργο μου.
Ένας νεαρός υποψήφιος αξιωματικός της σχολής Ικάρων εξετάζεται για να μπει στη σχολή. Ο εξεταστής λοιπόν τον ρωτάει:
- Υποθέτουμε πως είσαι υπεύθυνος ενός μικρού αεροδρομίου. Ο διάδρομος προσγείωσης έχει χαλάσει και ένα αεροπλάνο έρχεται να προσγειωθεί. Τι θα
κάνεις;
- Θα δώσω σήμα κινδύνου με τον ασύρματο, απαντά ο αξιωματικός.
- Και αν και ο ασύρματος έχει χαλάσει; ξαναρωτά ο εξεταστής.
- Θα ρίξω φωτοβολίδα κινδύνου κύριε!
- Και αν σου έχουν τελειώσει οι φωτοβολίδες;
- Α! Τότε θα τηλεφωνήσω στη γυναίκα μου.
- Τι κόλπο είναι αυτό πάλι; ρωτά ο εξεταστής.
- Να, ξέρετε! Καημός της γυναίκας μου είναι να δει ένα αεροπορικό δυστύχημα!