Δυο παιδιά συζητούν σε μια καφετέρια για το δίπλωμα του αυτοκίνητου που λίγες μέρες πριν είχαν αποκτήσει .
Λέει ο πρώτος :
- Ρε Γιώργο με την πρώτη πήρες το δίπλωμα ;
Και τότε αυτός , με σοβαρότητα και υπερηφάνεια , απαντά :
- Όχι , έβαλα και δευτέρα !
Ένας νεαρός παρουσιάζεται στο Δημαρχείο και λέει στον υπάλληλο:
-Θα ήθελα να αλλάξω το όνομά μου.
-Και πως ονομάζεστε;
-Μικρή ατμομηχανή που σφυρίζει στο μπλε ουρανό του πρωινού.
-Και πως θέλεις να ονομαστείς;
-Τσουφ τσουφ.......