Πάει ένας άνθρωπος στο γιατρό και του λέει:
- Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Κάποιες φορές νιώθω να πνίγομαι. Σαν να μην μπορώ να αναπνεύσω τον αέρα.
- Πάρε το βάζο, λέει ο γιατρός. Βγάλε τα λουλούδια και βάλε το κεφάλι σου μέσα.
- Γιατί; ρωτάει ο ασθενής.
- Για να δούμε αν είσαι ψάρι!
Λέει ο ασθενής στον οφθαλμίατρο:
- Γιατρέ μου, πάσχω από αχρωματοψία.
Και ο γιατρός:
- Μην ανησυχείτε. Η θεραπεία είναι εύκολη. Θα σας γράψω δύο χάπια. Θα παίρνετε το πράσινο χάπι το πρωί και το κόκκινο το βράδυ.