Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Το αυτί

Γεννάει μία γυναίκα, και πάει ο άνδρας της στο μαιευτήριο να δει το μωρό.
Συναντά μια νοσοκόμα:
- Είμαι ο κύριος Παπαδόπουλος. Η γυναίκα μου μόλις γέννησε. Μπορώ να δω το μωρό;
- Ε, ξέρετε κύριε το μωρό έχει ένα μικρό πρόβλημα...
Ο τύπος τρελαίνεται:
- Πρόβλημα; Τι πρόβλημα; Το παιδί! Τι έχει το παιδί μου;
- Ε, να τίποτε... Απλά δεν έχει χέρια...
- Δεν έχει χέρια το παιδί μου; Μα τι λέτε τώρα! Όχι! Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό. Δεν πειράζει, παιδί μου είναι, θέλω να το δω.
- Ε, ξέρετε, υπάρχει ένα ακόμα προβληματάκι. Δεν έχει πόδια...
- Τι; Δεν έχει πόδια το παιδί μου; Δεν πειράζει! Παιδί μου είναι, θέλω να το δω!
- Έχει και ένα ακόμα πρόβλημα, κύριε.
- Όχι! Δεν είναι δυνατόν! Τι άλλο μπορεί να έχει;
- Να, δεν έχει κεφάλι!
- Δεν έχει κεφάλι;;;!!!! Και τί έχει, τέλοσπάντων, το παιδί μου;
- Να, έχει ένα τεράστιο αυτί.
- Ένα αυτί έχει το παιδί μου;;;!! Δεν πειράζει, παιδί μου είναι, θέλω να το δω.
Μπαίνει ο άνδρας στον θάλαμο, βλέπει ένα τεράστιο αυτί, το αγκαλιάζει και φωνάζει:
- Παιδί μου; Παιδί μου!!
Και η νοσοκόμα απαντά:
- Μην του μιλάτε, δεν ακούει!




Τυχαίο ανέκδοτο

Φύτρωναν καρώτα

Πάει μια μέρα ένας στο γιατρό.
Γιατρέ έχω ένα πρόβλημα φοβερό.
-Ακούω: Είπε ο γιατρός με απορία.
Φυτρώνουν καρώτα στο σβέρκο μου λέει ο παθών.
- Και με μεγάλη εντύπωση λέει ο γιατρός στον παθών.
Όντως παιδί μου έχεις μεγάλο πρόβλημα.
-Το ξέρω γιατρέ μου λέει ο παθών με απορία.
Είχα φυτέψει σπανάκι!!!!!