Μια φορά ήταν μια οικογένεια χελώνων που ήθελε να πάει πικ-νικ.
Όταν ήταν πια στο μέσο της διαδρομής θυμήθηκαν ότι ξέχασαν το ψωμί. Ο πατέρας πρότεινε να στείλουν το χελωνάκι να πάει να το φέρει. Το χελωνάκι αρνήθηκε αλλά τελικά το έπεισαν να πάει υπό ένα όρο όμως: "Δε θα άρχιζαν να τρώνε χωρίς εκείνο".
Αφού πέρασαν 10 χρόνια ο πατέρας είπε στη μητέρα:
- Γυναίκα... πείνασα, ας αρχίσουμε χωρίς το χελωνάκι.
Ξαφνικά πετάγεται το χελωνάκι μέσα από τους θάμνους και λέει:
- Τώρα είναι που δεν πάω πουθενά!
Ο θηριοδαμαστής λέει στο βοηθό του:
- "Εμπα στο κλουβί με θάρρος. Αυτό το λιοντάρι είναι καλό. Το έχουμε αναθρέψει από μικρό με το μπιμπερό..."
- "Κι εγώ ανατράφηκα με το μπιμπερό αλλά αυτό δεν με εμποδίζει σε πληροφορώ να τρώω κρέας!", απαντά ο βοηθός.