Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Το άλογο

Μπαίνει ένα άλογο σε ένα φούρνο. Το βλέπει ο φούρναρης έκπληκτος. Tου
λέει το
άλογο:
- Ρε φιλαράκο, πιασε μια τυρόπιτα!
Κόκαλο, ο φούρναρης. Tέλος πάντων του δίνει την τυρόπιτα. Φεύγει το
άλογο, μετά
από 2 λεπτά, ξαναγυρνάει στο φούρνο και λέει στο φούρναρη:
- Ρε φιλαράκο, πιασε και μια σακουλίτσα γιατί είμαι με το μηχανάκι




Τυχαίο ανέκδοτο

Γεννητούρια!

Πάει ο αγγελιοφόρος των Ζουλού και λέει:
- Η γυναίκα σας γέννησε ένα όμορφο αγοράκι...
- Ωραία, λέει ο αρχηγός.
- Και ρωτάει, πώς θα το φάτε; Κοκκινιστό ή λεμονάτο;