Ο Τιτανικός έχει μόλις χτυπήσει στο παγόβουνο . Ο καπετάνιος καλεί όλους τους επιβάτες και τους λέει :
- " Έχω να σας πω καλά νέα και άσκημα νέα . Τι θέλετε να μάθετε πρώτα ; "
- " Τα άσκημα νέα ! " Φωνάζει ο κόσμος .
- " Τα άσκημα νέα είναι ότι ο Τιτανικός χτύπησε σε ένα παγόβουνο , άρχισε να βουλιάζει , και μάλλον θα πνιγούν οι περισσότεροι από εμάς . "
- " Και τα καλά νέα ; " Ρωτούν με απορία οι επιβάτες .
- " Τα καλά νέα είναι ότι θα μας κάνει ταινία το Χόλυγουντ και θα κερδίσουμε 10 Όσκαρ ! "
- Γιατι οι άντρες είναι σαν τα σαλιγκάρια;
- Γιατί έχουν κέρατα... τους τρέχουν τα σάλια... και νομίζουν ότι το σπίτι είναι δικό τους...
- Ποιά η διαφορά ενός άντρα και του καφέ;
- Απολύτως καμία! Και οι δύο σου κάνουν τα νεύρα σπαράλια!!
- Γιατί οι άντρες είναι σαν τα δελφίνια;
- Γιατί λένε ότι είναι έξυπνοι αλλά δεν έχουν καταφέρει ακόμη να το αποδείξουν....