Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Τί ώρα είναι;

Ένας οδηγός νταλίκας έχει σταματήσει στην άκρη του δρόμου και κοιμάται μέσα στην νταλίκα.
Ξαφνικά κάποιος του χτυπάει το τζάμι και τον ρωτάει:
- Συγνώμη, έχετε ώρα;
- Είναι τρεις και δέκα.
Μετά από λίγο του χτυπά άλλος περαστικός το τζάμι.
- Συγνώμη, έχετε ώρα;
- Είναι τέσσερις παρά τέταρτο.
Για να τον αφήσουν να κοιμηθεί γράφει σε ένα μεγάλο χαρτί: "ΔΕΝ ΕΧΩ ΩΡΑ" και το κολλάει πάνω στο παράθυρο.
Αλλά μετά από κάμποση ώρα κάποιος του ξαναχτυπάει το τζάμι και του λέει:
- Είναι πέντε παρά τέταρτο...




Τυχαίο ανέκδοτο

Τι συμβαίνει με το αμάξι;;;

Ήταν μια φορά ένας φυσικός, ένας χημικός κι ένας καθηγητής πληροφορικής μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Ενώ πήγαιναν όλα καλά, ξαφνικά το αυτοκίνητο σταματάει. Βγήκαν έξω και οι τρεις σήκωσαν το καπό, αλλά δε γνώριζε κανείς τους από μηχανές. Λέει λοιπόν ο φυσικός:
- Κύριοι πιστεύω ότι το αυτοκίνητο σταμάτησε διότι δεν έγινε η σωστή ταλάντωση στα πιστόνια, κι εκεί οφείλεται το πρόβλημα.
- Λάθος,απαντάει ο χημικός, εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα οφείλεται στη βενζίνη! Δεν ήταν αρκετά τα οκτάνια, κι έτσι δεν έγινε σωστά η καύση, και για αυτό σταμάτησε το αυτοκίνητο.
Και καταλήγει ο καθηγητής πληροφορικής:
- Κύριοι το θέμα είναι πολύ πιο απλό από όσο νομίζετε! Πρέπει να βγούμε και να ξαναμπούμε!