Ο Κώστας μπαίνοντας στο τρελοκομείο, θέλει να πειράξει έναν τρελό:
- Πόσοι πάνω-κάτω τρελοί είσαστε όλοι εδώ μέσα;
- Πάντως, νεαρέ μου, λιγότεροι απ' όσοι είστε εσείς στην κοινωνία έξω!...
- Τι είναι πράσινο και σου λέει καλημέρα;
- Το πεζοδρόμιο!
- Μα είναι πράσινο το πεζοδρόμιο;
- Γιατί; Σου λέει καλημέρα;