-Ωπ! Κουράστηκα και να το πρώτο μου λάθος...
Ένας ασθενής λέει στο γιατρό:- Γιατρέ μου βλέπω συνεχώς μπλέ και κόκκινες βούλες.- Οφθαλμίατρο είδατε;- Όχι, μόνο μπλέ και κόκκινες βούλες βλέπω...