Το σταυρόλεξο είναι για λύσιμο ενώ εσύ είσαι για δέσιμο.
- Το ξέρεις το ανέκδοτο με τις συμπτώσεις;- Όχι! - Τί σύμπτωση! Ούτε και εγώ το ξέρω!