Αποφασισμένοι να κόψουν το ποτό δύο μεθυσμένοι κοιτούν την μπουκάλα που τους έχει μείνει και συμφωνούν να είναι η τελευταία...
- Κοίτα με, λέει ο ένας κρύβοντας την μπουκάλα πίσω του, αν βρείς με ποιο χέρι την κρατάω θα την πιούμε και τέρμα το ποτό.
- Με το αριστερό, κάνει ο φίλος του ...
- Θυγκεντρώθου .......!!!!!
- Πάει ένα κοριτσάκι σχολείο με ένα τεράστιο καρούμπαλο στο κεφάλι ... !
- Μα , πού το χτύπησες το κεφαλάκι σου μικρό μου ; .... ρωτάει ο δάσκαλος.
- Με τσίμπησε μια μύγα .
- Μύγα ;
- ... ναι .... αλλά ευτυχώς τη σκότωσε ο μπαμπάς με το φτυάρι .