Δεν χωράει αμφιβολία, Ο Θεός έκανε όλα τα καλά και ο Διάβολος όλα τα κακά. Ο Θεός έκανε τις ευκολίες ο Διάβολος τις δυσκολίες. Ο Θεός θέσπισε το γάμο, ο Διάβολος το διαζύγιo. Ο Θεός έδωσε τον ορθό λόγο ο Διάβολος έμπηξε τις προλήψεις. Ο Θεός είπε "Αυξάνεστε και πληθύνεστε" ο Διάβολος είπε "Ναι στην αγαμία του κλήρου". Ο Θεός είπε "Δωρεάν λάβατε δωρεάν δώστε" ο Διάβολος έκανε τους κεφαλαιοκράτες. Ο Θεός έκανε τον Παράδεισο ο Διάβολος έκανε την Κόλαση. Ο Θεός δημιούργησε την Εκκλησία ο Διάβολος έβαλε μέσα τους παπάδες.
Δύο δικηγόροι πήγαν σε ένα μπαρ και παρήγγειλαν δύο ποτά.
Μετά έβγαλαν δύο σάντουιτς από τα χαρτοφυλάκιά τους
και άρχισαν να τρώνε.
Ο ιδιοκτήτης του μπαρ ήρθε ενοχλημένος και τους είπε:
"Λυπάμαι, αλλά δεν μπορείτε να τρώτε τα σάντουίτς σας εδώ πέρα"
Οι δικηγόροι αλληλοκοιτάχτηκαν, σήκωσαν τους ώμους
και μετά αντάλλαξαν σάντουιτς.