Ένας υπέρβαρος 130 κιλών και 1.70 ύψος απογοητευμένος απο την καζούρα που του κάνουν οι γύρω του, αποφασίζει να πάει σε διαιτολόγο.
- Δε μου λες γιατρέ ένας κανονικός άνθρωπος με τα κιλά μου, πόσο ύψος πρέπει να έχει;
- Περίπου 2.10 του απαντά ο γιατρός
- Και τους το έλεγα ρε γιατρέ, δεν είμαι χοντρός, κοντός είμαι.
Η μία κότα στην άλλη:
- Μου φαίνεται πως έχω πυρετό.
- Πως το κατάλαβες;
- Γεννάω τα αυγά μου βραστά.