Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Θέλω να το ακούω

Παίρνει τηλέφωνο ο Μητσοτάκης στην Εκάλη. Το σηκώνει η Δήμητρα.

Μ: Θα ήθελα τον κ. Ανδρέα
Δ: Μα έχει πεθάνει, δε το ξέρετε;
Μ: Το ξέρω αλλά θέλω να το ακούω!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Ο Κωστικας και ο Γιωρικας.

Περπατάγαν ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας, και ξαφνικά ο Κωστίκας πέφτει σε μία τρύπα.
Του φωνάζει ο Γιωρίκας:
- Ε, Κωστίκα έσπασες κανένα πόδι;;;
- Όχιιιιιιι....
- Κανένα χέρι;
- Όχιιιιιιι....
- Το κεφάλι;
- Όχιιιιιιι....
- Ε, τότε τί;
- Πέφτω ακόμαααααααα.....