Ένας παπάς έτρεχε με 200 km στην εθνική κάνοντας ζικ-ζακ! Ξαφνικά χτυπάει μια Ferrari και τα 2 αυτοκίνητα γίνονται συντρίμμια! Βγαίνει έξω αυτός από τη Ferrari, βλέπει το αμάξι και άρχισε να βρίζει!
- Τέκνον μου, του λέει ο παπάς, κοίτα πως έγιναν τα αυτοκίνητα και εμείς σωθήκαμε! Θαύμα!
- Δίκιο έχεις Πάτερ!
- Θαύμα είναι επίσης ότι δεν έσπασε το μπουκαλάκι με την κοινωνία που έχω στο μπροστά κάθισμα! Θα το φέρω να το γιορτάσουμε που σωθήκαμε!
Φέρνει το μπουκάλι ο παπάς, πίνει το μισό αυτός με την Ferrari και λέει στον παπά:
- Πιες και εσύ Πάτερ!
- Όχι, εγώ θα περιμένω την τροχαία!!!
Δύο φίλοι πήγαν για να τα πιούν ένα βράδυ και γύρισαν σπίτι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Την επόμενη μέρα βρέθηκαν στην δουλειά και ρωτάει ο ένας:
-Η γυναίκα σου, σού είπε ένα σωρό γκρίνιες χτες ;
-Όχι, αλλά αυτό δεν την εμπόδισε από το να γκρινιάζει δύο ώρες