Κάποιος μπαίνει σ ένα ταξί στην Ομόνοια και λέει στον ταξιτζή. - Κάνε πενήντα σβούρες την πλατεία και γρήγορα γιατί βιάζομαι!
Είδες τι παθαίνεις σφίξε-σφίξε το ζωνάρι σου; Καλά να πάθεις!