Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Τα παπάκια

Συναντάει κάποιος έναν "και και" και τον ρωτάει τι κάνει.
- "Χάχάλια έπιασα δουλειά", του απαντάει.
- "Ε! αυτό είναι ευχάριστο", που δουλεύεις;
- "Δουδουλεύω στο στο Δήμο."
- "Ε! και τι κάνεις;"
- "Τοτό πρωί πρωί ανοίγω ένα κλουκλουβί και λέω παπαπαπαπα και βγαίνουν τα παπαπακια έξω."
- "Πολύ ωραία εύκολη δουλειά, γιατί δυσανασχετείς;"
- "Γιαγιατί Τοτό βράδυ που τα βάζω μέσα ένα παπαπάκι μένει έξω."
- "Ε! σιγά το πρόβλημα δε σε καταλαβαίνω."
- "Έγώ τσατσαντίζομαι και του λέω γαγα. Ώ την Παπαπαπαπα. Για σου και τότε βγαίνουν ξαξανά όλα έέέξω."




Τυχαίο ανέκδοτο

Ο Ινδός , ο Αμερικανός και ο Έλληνας στην Κόλαση...

Βρέθηκαν μια μέρα στη Κόλαση ένας Έλληνας , ένας Αμερικανός και ένας Ινδός. Τους συναντάει ο Διάβολος και τους λέει. Σε όλους που έρχονται εδώ δίνω μία ευκαιρία να μεταφερθούν στο Παράδεισο. Και βγάζει ένα τεράστιο μαστίγιο λέγοντας : « όποιος θα αντέξει τρία χτυπήματα χωρίς να φωνάξει φεύγει στον Παράδεισο, μπορείτε να χρησιμοποιείτε για ασπίδα ό,τι θέλετε.
Πρώτος βγαίνει ο Αμερικανός.
Τι θα έχεις για ασπίδα; Ρωτάει ο Διάβολος.
Ο αμερικανός σηκώνει μια τεράστια πέτρα και λέει «είμαι έτοιμος».
Σηκώνει ο Σατανάς το μαστίγιο, χτυπάει μια φεύγει η πέτρα, χτυπάει δεύτερη.φωνάζει σαν τρελός ο αμερικάνος.
Επόμενος, λέει ο Σατανάς .
Βγαίνει ο Ινδός.
Τι θα έχεις για ασπίδα;
Τίποτα! -λέει ο Ινδός-80 χρόνια γιόγκα έκανα και δεν νιώθω πόνο σωματικό ποτέ!
Πρώτο χτύπημα. Ο ινδός «σσσσσσσς»
Δεύτερο χτύπημα. Ο ινδός «σσσσσσς»
Τρίτο χτύπημα. Ο ινδός «σσσσσς»
« Α να πάρει!!!» κάνει ο Διάβολος «πρώτη φορά αντέχει κάποιος τρία χτυπήματα. Λοιπόν λέει είσαι ελεύθερος να πας στον παράδεισο.»
ΟΧΙ, λέει ο Ινδός, θέλω να μείνω και να δω. Σε όλα τα ανέκδοτα ο Έλληνας την βγάζει καθαρή, θέλω να δω τώρα πώς θα ξεμπερδέψει!
Εντάξει, μείνε. Λοιπόν τι θα χρησιμοποιήσεις για ασπίδα; Ρωτάει τον Έλληνα ο Διάβολος.
Και απαντάει ο δικός μας : «Ε ΤΙ, ΤΙ, ΤΟΝ ΙΝΔΟ ΦΥΣΙΚΑ!»