Πάει ένας ετοιμοθάνατος στον γιατρό να πάρει τα αποτελέσματα από τις τελευταίες εξετάσεις του.
Του λέει ο γιατρός:
- Λοιπόν! Σου έχω ένα ευχάριστο κι ένα δυσάρεστο νέο.
- Από που θες να ξεκινήσω;
- Ξεκίνα από το ευχάριστο, λέει ο ασθενής.
- Το ευχάριστο, φίλε μου, είναι ότι σύμφωνα με τις εξετάσεις, έχεις ΔΥΟ μέρες ζωή!
- Και το δυσάρεστο ποιό είναι; ρωτάει ο ετοιμοθάνατος.
- Ότι σε ψάχνω από χθες να στο πω!
Ένα παιδί στην παραλία φτιάχνει ανθρωπάκια (με την άμμο). Το βλέπει ένας αστυνομικός το παιδάκι, και πηγαίνει κοντά του και το ρωτάει:
"Τι φτιάχνεις εδώ;" με ήρεμο τρόπο.
"Φτιάχνω μπάτσους με άμμο, νερό και σκατά" λέει το παιδάκι.
"Αααααααααααααα! Μη σε ξανακούσω να το λες αυτό θα σε κλείσω μέσα!" νευρίασε ο αστυνομικός.
Την άλλη μέρα, πηγαίνει ο αστυνόμος ξανά στο ίδιο μέρος, και βλέπει το παιδί πάλι να παίζει με την άμμο, και το ρωτάει:
"Τι φτιάχνεις εδώ παιδί μου;"
"Πυροσβέστες με νερό και άμμο!" απαντάει το παιδί.
"Μπα, και γιατί δε βάζεις και σκατά;" απορημένος ο αστυνόμος...
"Γιατί μου βγαίνουνε μπάτσοι"!!!